تبلیغات
دانستن حق شماست - ماساژ بدن برای درمان دردهای شانه و كمر


درباره وبلاگ:


آرشیو:


طبقه بندی:


آخرین پستها :


نویسندگان:


ابر برچسبها:


آمار وبلاگ:




ماساژ بدن برای درمان دردهای شانه و كمر

نوشته شده توسط:علی عباسی
شنبه 8 بهمن 1390-06:46 ق.ظ

ماساژ بدن, ماساژ کمر, ماساژ شانه, درمان درد کمر

 

1-به حالت ایستاده و پاهای باز از هم بایستید:یك دست خود را به حالت افقی بالا بیاورید,ولی آن را مستقیم نكشید با دست دیگر آن را ماساژ دهید (از شانه تا مچ) سپس این حركت را برای دست دیگر انجام دهید.

توجه داشته باشید كه تمام نقاط دستها را باید ماساژ دهید.این حركت را برای هر دست 12 تا 24 بار تكرار كنید.

 

2-ضربه زدن به شانه هاو پشت:به حالت عادی و پاهای باز بایستید.با دست راست,شانه چپ را ماساژ دهید و همزمان با دست چپ ناحیه راست كمر را ماساژ دهید.سپس عمل فوق را برعكس انجام دهید.این حركت را 20 تا 40 بار تكرار كنید.

 

3-ضربه زدن به نقطه شن-شو:به حالت عادی و پاهای باز بایستید.این نقاط در سمت چپ و راست بدن در قسمت كمر و ناحیه بالای باسن تا حدود 20 سانتی متر بالای آن را شامل می شود.برای ماساژ دادن مشت خود را گره كرده و از پشت دست استفاده كنید.این حركت كلیه ها را تقویت كرده و گردش خون را بیشتر می كند و درد ناحیه پشت را از بین می برد.

 

4-حركت موجی دستها و مچ:به حالت عادی بایستید و تمام بدن را سست كنید.به تناوب دست ها را به سمت راست و چپ تاب دهید و هم زمان مچ دستها را هم بچرخانید.این حركت را 12 تا 24 بار انجام دهید.این حركت برای سستی ناحیه پشت است و رباطهای این ناحیه را نرم و كشیده كرده و كمر را تقویت می كند.

این تمرین را آنقدر انجام دهید كه احساس گرما كنید.

 

نكات:

1-ضربه زدن و ماساژ محلهای فوق باید به آرامی و از حالت ملایم به سنگین میل كند.

2-اگر تمرین با درد همراه بود میزان تكرار را كم كنید.

3-اگر با انجام این حركات احساس بی حسی كردید حركت را قطع كنید.

4-حتما لباس خود را در زمان تمرین درآورید و بعد از انجام تمرین دوباره به تن كنید.

 



تاریخ آخرین ویرایش:- -